Fagligt dygtige og engagerede socialpædagoger søges til Søbæk Have

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en dygtig og engageret pædagog?  
Har du lyst til at gøre en forskel i livet for voksne med nedsat fysisk og psykisk funktionsevne?  
Så er dette job lige noget for dig! Vi søger lige nu pædagoger til Søbæk Haves bo enheder. 

Søbæk Have er et botilbud og aktivitetscenter for voksne udviklingshæmmede borgere under 

Servicelovens §85/ABL §104 §105 §107 og §108.

Arbejdsopgaver

Skabe og opretholde et positivt og støttende miljø for borgerne 

Planlægge og gennemføre pædagogiske aktiviteter og daglige rutiner 

Støtte og vejlede borgerne til et meningsfuldt liv 

Samarbejde med kollegaer, pårørende, myndighed og andre eksterne samarbejdspartnere. 

Dokumentere og evaluere på borgernes indsats og delmål i vores dokumentationssystem Nexus. 

Søbæk Have ligger naturskønt tæt på Skarresø i Jyderup. Vi er et stort socialpædagogisk bosted med 52 borgere og ca. 150 medarbejdere.  

Vi er organiseret i kerneområdet SIOU og vores kerneopgave er at skabe forudsætninger for, at udsatte voksne kan leve et meningsfuldt liv med udvikling, fællesskaber og udfoldelsesmuligheder og med mest muligt ansvar for og medbestemmelse over eget liv. 

Kvalifikationer

Uddannet pædagog med relevant erfaring (med voksne med udviklingshæmning) 

Gerne kendskab til arbejdet med multihandicappede 

Gerne kendskab til borgere med autisme 

Kendskab til pædagogiske metoder og tilgange til mennesker med særlige behov 

Erfaring i at arbejde anerkendende, relationsorienteret og med håndtering af etiske dilemmaer i forskellige perspektiver 

Bidrage til et godt arbejdsfællesskab med vores dygtige sundhedsfaglige medarbejdere.  

Mødestabil og pålidelig 

Og vigtigst af alt: At du er omsorgsfuld og empatisk og vil arbejde for borgernes selvbestemmelse og inddragelse omkring deres hverdag. 
  

Vi tilbyder: 

Et spændende og meningsfuldt arbejdsmiljø, hvor du hver dag kan gøre en forskel i borgernes liv og bidrage til deres trivsel og udvikling 

Mulighed for faglig og personlig udvikling gennem løbende kurser, efteruddannelse og supervision. Vi investerer i vores medarbejderes kompetencer og sikrer, at du har de nødvendige redskaber til at udføre dit arbejde på bedste vis 

Et godt og støttende kollegialt fællesskab, hvor vi værdsætter samarbejde, åbenhed og respekt. Vi tror på vigtigheden af at skabe en positiv og inkluderende arbejdskultur, hvor alle kan trives og udvikle sig. Vi har engagerede medarbejdere og ledere. 

Hvis du brænder for denne målgruppe og gerne vil blive en del af vores dedikerede team, vil vi meget gerne høre fra dig! 

Kendskab til følgende vil være en fordel: 

Office pakken og programmet Nexus 

erfaring for dokumentation  

en vis fornemmelse for medicinhåndtering (Men oplæring vil finde sted). 

kørekort  

  

Løn og ansættelsesvilkår: 

Der er tale om flere stillinger. 

Arbejdstiden vil være skiftende, ofte 8 timers tjenester i tidsrummet fra 07.00 til 23.00, fordelt på alle ugens dage. 

Løn og ansættelsesforhold i.h.t. forhandlingsberettiget organisation. 

Du ansøger elektronisk via link og vedlægger ansøgning, CV. uddannelsesbevis og eventuelle anbefalinger. 

Der indhentes offentlig straffeattest. 

Ansættelse pr. 1. november 2023. 

Samtaler i uge 38. 
 
Ansøgningsfrist: 10. september 2023.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 72.500 indbyggere og 4.500 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Søbæksvej 30, 4450 Jyderup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://holbaek.career.emply.com/ad/fagligt-dygtige-og-engagerede-socialpaedagoger-soges-til-sobaek-have/ithugu/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889557

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet